fredag 23 september 2011

Testa Digster

Eftersom det är lätt att fastna i gamla hjulspår vad gäller musiklyssnadet för mig så anmälde jag mig till en Buzzadorkampanj för att få buzza Digster, en tjänst med musikredaktörer som sätter ihop spellistor till spotify, iTunes och WiMP. Ett bra sätt att hitta ny bra musik om man som jag inte ids lyssna på radioskval.
Igår fick jag ett mail att jag kommit med i kampanjen och ska nu testa deras Premiumtjänst i sex månader. Om du vill testa också så gå in på  Digster.se och registrera dig, uppge kampanjkoden buzzador så får du digster premium i sex månader! Tala gärna om om du testar och hur du tycker det verkar.



Vill du bli Buzzador och testa saker? Gå in på buzzadors websida och läs mer och anmäl dig om du tycker det verkar skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar