tisdag 11 oktober 2011

Ohmygod

Igår hämate jag en liten trasa på dagis. 39,3 i feber, ont i huuuuuvudet och sovandes. Idag är det som om det aldrig varit igår. Igen feber. Hur pigg som helst och huvudvär verkar inte vara något han dras med.. Det mest traslika idag var när jag fulsov i soffan en halvtimme medan barnen kollade på Fåret Shaun och nåt mer. Eller ja. Sov. De kröp runt på mig bägge två och borstade mitt hår och så. Mysigt men även med en viss dödsskräck det kan jag inte förneka. Strax innan jag somnade sa jag till Busan "Åh, det är så mysigt och skönt när nån annan borstar håret tycker jag". Jag borde ju fattat att hennes lillebror skulle komma och hjälpa till. Det är ju mysigt också. Men även det förenat med viss dödsskräck. Att ha en vilding borstande mitt hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar