tisdag 26 februari 2013

Man kan väl ångra sig?

Igår var jag och min kompis K och tränade. Step-Up. I ärlighetens namn såg jag inte alls fram mot passet för sist vi var där var det sååå dåligt. Men jag har tänkt att jaja, det är träning och kul att göra något med K. Så innan jag gick från jobbet igår så jag "ha så kul på Combat:en, själv ska jag på sunk step." (Men jag är absolut inte bitter. Ligger liksom inte för mig!)
Men alltså. Faan vad kul det var igår!! Sist var det en vikarie = käss. I går var det den ordinarie instruktören = jättebra!
Så nu längtar jag till nästa måndag, känns ovant?

4 kommentarer:

Frida sa...

Hurra! Roliga pass = typ det bästa som finns!

Annan sa...

Å vad härligt! Korpen kan rocka då :)

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag vill också köra step! Bästa bästa ju.

Jäkla gubbvad :/

yllet sa...

Frida: ja verkligen!!

Annan: ja det är tydligt!

Iwnkc: gubbvadsskrälle!! Bättre nu?