lördag 31 maj 2014

Besök

Det här med att ha släkt på besök? Finfina grejer, om man inte råkar vara bloggen som, med ALL rätt, känner sig undanskuffad. Bortglömd.
Verkliga livet däremot? Never happier! Har fått vara på Ikea. 
Matchvärdat när seniorerna spelat match. (fotbollssnack som jag lärt mig i helgen. Jag är numer inne i föreningen. Folk pratar med mig om fotboll.  Seniorerna. "Max på yttern" och sånt. Jag nickar, ler och zoonar ut. Funderar på om jag ska köpa en korv osv. Men det är ju trevligt att ha en tillhörighet. Kanske kommer detta bli en fotbollsblogg? Hehe.)
Ätit grillat kött, tårta och vattenmelon. Hängt med kidsen + mamma +T + T.
Tittat på när männen fixat spaljé-ish.
Druckit vitt vin.
Som en minisemester även denna helg och än är den inte över! Söndagen fångar vi tidigt för att åka på fotbollssammandrag. Ni känner väl till mitt motto?
" Går du upp tidigt och åker på sammandrag får du slöa hela eftermiddagen sen."
Mkt bra motto.

1 kommentar:

  1. Värsta fotbollsmorsan! And I like it!

    Gillar ditt motto också. Idag blir ett soft motto här också.

    SvaraRadera