onsdag 28 maj 2014

felåt instagramvänner

Jag brukar försöka att inte posta samma saker här och där. Men denna var ju för bra! Ska byta min mailsignatur till den här tror jag.
Fotad från dagens Aftonblad. Papperstidningen alltså. Old school. Mamma och To är här! Weeh.
En gång på ett föredrag på jobbet satt jag framför en kille som började massera mig.  Min axlar for upp till öronen. Jag blev helt röd i ansiktet och det typ sprayade stresssvett om mig. Herre.gud.
Jag gillar masage. Och kollegor. 
Det är kombinationen som inte alltid är klockren.

5 kommentarer:

  1. hahaha, den här kan du posta överallt, för den är UNDERBAR! Så jäkla sant.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Tur för mig att du postade den här! (hände mig i Lilla byn i helgen)!

    SvaraRadera
  3. Sant! Inge kul med oväntad massage.

    SvaraRadera
  4. hahaha underbart! Måste dock säga att de gånger du masserat mig (dock helt överrenskommet, eller typ jag bönade och bad) så var det fantastiskt skönt. Så dina kollegor kan skatta sig lyckliga! kram Mary

    SvaraRadera
  5. SANT! Tvi. Då får man stressbryt i hela kroppen!

    SvaraRadera