lördag 3 maj 2014

uträknad

Denna månad har jag varit så sjukt duktig. Om man med "denna månad" tänker sig slutet av april. början av maj. Dvs mer än 3 dagar. Kanske bortåt.. 8 dagar! Dels betalade jag alla räkningar (utom en som jag måste betala imorgon) i slutet av förra veckan, jag la till och med in dem i internetbanken innan lön! Detta har inte hänt sen. Ja. Någonsinn tror jag bestämt. Och dels så sa jag upp lite prenumrationer jag hade som jag inte nyttjade. Nu kommer jag inte på någon mer än Glossybox som jag varit besviken på flera månader i rad. Det enda jag får är krämer, krämer, krämer. Jag använder inte ens krämer. Der luktar för starkt. De kliar. Jag får huvudvärk av dem. Osv. In alles har jag sparat drygt 300 pix per månad på att säga upp Glossybox + Storytel (kom jag på) + en till (minns inte vilken). Ja nästan TJÄNAT. Så jag borde få fira. Jag tänker mig. London? Eller Köpenhamn?
Men först har jag ju en helg i Sthlm! Då ska jag bla hänga med familj + släkt men också gå på bloggträff ju! Igår klockan elva började jag prova klänningar och tänka på nagellack.
Kanske borde jag köpa nåt nytt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar