tisdag 24 juni 2014

Sommar efter tre lyssnade


Jag tänkte att ni är sjukt nyfikna på vad jag tycker om årets Sommarprogram? Hittills har jag hört tre:
-Jason. Jag grät en smula. Fint. Och såklart viktigt. Jag blir förbannad och slås av hur utbredd rasismen måste vara? Ser jag den inte bara för att jag inte vill se den? Musiken sisådär.
-Sanna. Göllig. Dålig musik. (Sorry)
-Croneman. Än så länge bäst. Mycket sommar och ungdom för mig. Har inte lyssnat klart. Men jag grät efter ca tre minuter när han pratade om sin döda pappa. Jag är ju lättrörd på den punkten. 

5 kommentarer:

  1. Kul, måste genast sätta igång och lyssna.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte lyssnat på nån. Ska genast ladda ner.

    SvaraRadera
  3. Jason superbra. Fixade inte musiken. Sanna kräktråkig. Sedan lyssnade jag på Natalia. Blir kanske detta års stora positiva överraskning. Sååå bra.

    SvaraRadera
  4. Jag tänker satsa på Croneman, om du lyssnar kommer du förstå

    SvaraRadera
  5. Hon som gick: ja gör det!

    iwnkc: sannas sommar var ärligt sådär bra..

    Sahra: åh! just det, måste lyssna!

    Libby: jag vet!!! jättfint talat om ert bibliotek!

    SvaraRadera