onsdag 30 juli 2014

Jag sitter och tänker på hösten. Det känns fint. Visst jag gillar att var ledig, vi har haft en härlig semester och är lediga nästa vecka också men det känns roligt att börja jobba igen. Skönt med höst. Höstkläder. Nya skolväskor. Osv. Plus en kille som går från förskolepojke till sexårspojke.
Iaf, jag har ju rätt mycket kläder. Men ändå står jag där på mornarna och veeeeet iiiiiinteeee vad jag ska haaaaa på mig. Så jag tänkte på Fridas klädutmaning. Fast inte precis likadant. Jag tänkte ha som ett tema per dag. Måndag färg, tisdag kjol, onsdag svart osv. Jag har bara inte kommit så långt i min plan ännu att något är spikat men det finns en tanke och den tänker jag hålla fast vid.
Men än är det semester.
Ikväll ska vi på restaurang med kompisar för att käka och fira T som fyller 40 idag. (hurra hurra!!) och vi har även kvar ett par dagar i Köpenhamn. Ingen av oss har varit där så det ska bli skoj!

2 kommentarer:

  1. Köpenhamn, roligt, roligt!

    Och ja, höst! JAg gillar hösten mest av alla årstider. Frisk, klar luft och fina höstkläder. Känner igen det där med att ha massa kläder, men inget att ha på sig. Mycket mysko fenomen.

    Grattis till T!

    SvaraRadera
  2. iwnkc: och inte verkar hm hjälpa i vårt kläddilemma heller!!

    SvaraRadera