fredag 15 augusti 2014

Fredag - en lista

Jobb: Sitter hemma och jobbar idag. Testar en grej på min jobbdator. Funkar ej. Testar på min privata dator. Funkar. Vill att det ska funka på jobbdatorn också. Gör inte det.
Färdmedel: Åkte skolbuss idag. Det var spännande. Lämnade sexåring i skolan. Och åttaåring men hon brydde sig inte så mycket. Gick hem sen. Med två pinnar som jag fick ansvar för. Lagt dem på trappen. Helt enligt order.
Funderar: på att springa en kortis på lunchen. Men det känns ju alltid som att jag fuskar med jobbtiden så fort jag rör mig från datorn när jag jobbar hemma. Det gör jag ju inte. Men känslan. Tjatig.
Igår: pratade jag med studentservice på ltu angående litteraturkursen. Det verkar inte hopplöst. Eller, det verkar tom som att det går att tenta av de där kurserna från våren 2011. Weeee!
Cliffhanger: Har en annan grej om igår också! Men det ska få ett eget inlägg!
Helgplaner: Lugna!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar listor! Mer sånt åt folket! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Stina: Ja listor är super!! Överallt. Mm. Listor. Har ett nagellack från essie som heter A list. Tack det samma ang helgen!

    SvaraRadera