torsdag 21 augusti 2014

Idag, en lista

Idag har jag:
- tränat!!
- köpt deo!
- varit på kurs och misslyckats med alla labbar!
- träffat en massa (4) sköna bönor (gamla internetbekanta.) (Alltså. De är inte gamla men vi är internetbekanta sen länge.) (så roligt att träffas!) på restaurang! Där beställde jag bla italiensk korv med bondbönor och en sparrisrisotto. Och tre (3!)(!!!) glas vin. Herregud. Det drack jag väl inte ens på nyårsafton?
- åkt taxi med en asskön snubbe som tackade för att jag var så rolig att köra? (thank you tre glas vin?)

Nu måste jag sova, jag har ju en lab att göra om imorgon.
Och en hotellfrukost att äta!

PS, varför är äggen på hotell alltid stenhårda eller typ råa?

PS2, jag har börjat halshugga mina kokta ägg.  Alltid lika roligt. Och spännande!

8 kommentarer:

  1. Vad kul att äntligen ses! Och skönt att du kom hem ordentligt!

    Blir det Fotografiska idag på slutspurten?

    SvaraRadera
  2. En givande dag. TRE glas vin! Hur mår du idag? ;-)

    SvaraRadera
  3. Härligt att Stockholm levererade!

    Och möget imponerad av tre glas vin. Jag drack vatten igår. Det är ungefär det jag pallar.

    SvaraRadera
  4. Jättekul att ses! Bra och modigt initiativ av dig tycker jag. :-) Och klart att du var rolig att köra, du ÄR ju rolig!

    SvaraRadera
  5. Kul att din Stockholmsvistelse verkar vara en succé!

    Jag drack också vatten i går, som I will not keep calm... alltså.

    Jag är trött ändå.

    Och så gick jag både dit och hem så inga komplimnanger från assköna taxichaufförer.

    Trodde det här med att jag gick var en bra grej men jag kanske måste tänka om?

    SvaraRadera
  6. Elin: nej inget fotografiska, jag var lite för trött och umgicks med min kollega istället. På vetekatten! :)

    Spader: verkligen givande! Och jag har mått fint idag! Lite trött bara.

    Iwnkc: nej jag fattar själv inte hur det gick till? Sthlm levererade verkligen!

    Maria: Ja det var jättekul!! Och tack! :D

    Katarina: jag tror gå är bra men det kändes långt och mörkt från norr Mälarstrand T Kista! ;)

    SvaraRadera
  7. annan: ja jag gillade det extra också! utom kanske labbandet men det gav sig ju!

    SvaraRadera