söndag 24 augusti 2014

Jaha. Annars då?

Tydligen gick jag in i radioskugga när hag lämnade huvudstaden? 
I helgen har jag:
- vattnat blommor. Jag gör ju det på lördagarna.
- varit med Busan när hon spelade 4 fotbollsmatcher i hällande regn.
- hängt med familjen(och en påse godis) i soffan tittandes på "På andra sidan häcken".
- känt mig sjuk och sovit i soffan pga regnet?
- besökt två loppisar.
- kollat när Busan tränade fotboll.
- peppat T att gå ut och springa.
- tvingat ut mig själv att gå ut och springa.  Svårt att vägra när jag peppade ut honom?
- kollat ett avsnitt av Retro.

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat med springet! (OCH fotboll i hällregn)

    SvaraRadera
  2. Oj, du har hunnit med mycket!

    SvaraRadera
  3. Det var en hel del, det! ☺
    Vi åkte till Drammen och tillbaka och man skulle kunna säga att även vi kollade på Ove The hedgefonder eftersom Ullharen är ungefär som ekorren i filmen....

    SvaraRadera
  4. Maria: tack tack!!

    Frida: hum. sådär mycket ändå när jag tänker på tiden det tar att ex vattna blommorna? :)

    Jo: Haha!! Mysigt! :)

    SvaraRadera