måndag 18 augusti 2014

Produkttest

Jag var på vip-kväll på IKEA i torsdags. Jag fick inte inbjudan för att jag är en inflytelserik bloggare utan för att jag är med i deras kundklubb.  Man fick en goodiebag och en macka och de visade lite eh.. Ja.  Nyheter.  Men, they had me at goodiebag!
De visade då att de tagit in en vispskål med lock i sortimentet! Fatta smart. När grädde ska vispas.  Så jag köpte en (lilla storleken,  69:-. Fanns en större för 89). Idag skulle här ätas tjockpannkaka och barnen ville ha grädde till. Jag testade skålen, som ni ser på bilderna? Jag är nöjd. Skvätte inte ned hela köket + mig.

Slut på produkttest för den här gången!

5 kommentarer:

  1. Men lägg ägg vilken fin och bra skål. Måste till IKEA. på stuberten!

    SvaraRadera
  2. Susanne heter jag. Inte Susannr. Vad fick jag det ifrån?

    SvaraRadera
  3. Å jag me!
    (Hur kunde jag missa den i går när jag för en gång skull var på IKEA? morr... )

    SvaraRadera
  4. Susannr: Ja den är jättefin! Och bra! Och fin!

    Susanne: Du kanske tänkte jobba inkognito?

    IWNKC: Jag förstår ju det! Efter det här oberoende och proffsiga testet?!

    Fru Fransson: Nu är det sådär kul att åka till IKEA, med alla studenter som invaderar.

    SvaraRadera