fredag 12 september 2014

En (fre)dagens.

Känsla: olustig att lämna kollegor i knipa. Dock inget min gruppering kunde bidra med. Men ändå. Kymigt att gå hem 17 och se folk sitta kvar och slita sitt hår. De fick min sista clementin. Hoppas de förstod vad det betyder!
Drama queen: sonen som blir arg. Säger vi är oschyssta och ska byta familj. Tar sin gädda och går iväg.
Oroliga: dottern när Lillbusen drar.
Pedagogiska: jag som måste stanna och hålla för munnen så han inte ska se att jag skrattar när jag går efter honom.
Vin: DB.
Bokutlåtande: 7 kolon på 2 sidor plus uttrycket "top notch". Jag tror jag får brottas med Lapidius.

3 kommentarer:

  1. Lapidus läses nog för tempo och spänning mer än för litterär upplevelse.

    Själva är vi, enligt Lillan, ganska ofta, dvs när hon inte får exakt som hon vill, "väjdens sämsta föjäldjaj!"

    SvaraRadera
  2. Tantaugusta: åh lapidius tar sån tiiid för mig!

    Iwnkc: ja, ett gosedjur. ej en tam gädda i koppel.

    SvaraRadera