tisdag 30 september 2014

Men vi tar väl en lista?

Sjuktisdagens
fråga: hur ser ni på att adoptera en grannkatt? Vi har en så rackarns fin en som kommer hit. Ställer sig och jamar utanför oss. Vill gå in med oss. Hoppar upp i mitt knä, spinner och mjölktrampar om jag sätter mig på trappen? Herreguu så sugen jag är på den!! Vi alla är på den. Dock att jag tror att våra grannar kanske vill ha den kvar? Egos.
inköp: inga idag (sjuk ju) men igår köpte jag bla garn till en eller två halsdukar, Halva priset på Ohlsons tyger pga leverantörsbyte.
ledsna: Lillbusen för att några brudar i ettan gömt hans väska så han inte kunde lämna in sin läxa. Mammahjärtat gick sönder och brudarna lär inte göra det i första taget. Höhö.

Ja nej jag har kanske ingen mer punkt på listan.

2 kommentarer:

  1. Grrr! Vilka snorungar. De var värda din argaste blick och en utskällning som fick deras hår att fladdra i stil med Carolas. Kram till lillbusen /Mary

    SvaraRadera
  2. Mary: Ja jäkla snorisar! :)

    SvaraRadera