torsdag 25 september 2014

things that makes me go GRR

- när folk spottat ut tuggummi på vägen och det klibbar fast under min sko.
- jag jag JAG-attityden hos vissa.
- föräldrar som på föräldramöte säger "hehe, ja men vad ska man säga;  boys will be boys". wtf?!! reality check bitte?!! 1958 ringde och vill ha tillbaks sin inställning osv. ?? så.jävla.trött
- att min smartphoooone inte går att stänga av längre pga orsak. trasig knapp? synd för jag sätter den i flygplansläge varje kväll.

Men annars så.  Annars är allt peachy!
Hur har ni det?

4 kommentarer:

  1. Överhuvudtaget tycker jag det är mycket jag jag-attityd. Bussen, matkön osv. Tröttsamt och lite skrämmande, har vi slutat bry oss om våra medmänniskor?

    SvaraRadera
  2. Håller med om samtliga punkter även om jag inte har upplevt föräldramötegrejen ännu.
    När man pendlar med kollektivtrafik till och från jobbet blir man plågsamt medveten om det där med "jag-jag-jag"! Suck!

    SvaraRadera
  3. Sista punkten håller jag kanske inte med annat än att jag har medlidande för den trasiga knappen. :)

    SvaraRadera
  4. Hon som gick: nej det har vi inte! många bryr sig ju om andra, men det är ju alltid det negativa som stjäl fokus?

    Jo: Men telefon var hel visade det sig!! Wohoo! Så du kan helt relatera! :D

    SvaraRadera