måndag 6 oktober 2014

10 saker jag tänker på

Onekligen listade tio saker hon tänker på. Och det vill jag jag också göra.
1, min häl, den gör ont. Jag måste köpa nya inneträningsskor. Måste. Men jag hittar ju inga?
2, BodyCombat. För jag tränad det förut. Det är kul men vissa saker är svåra.
3, spegelvägg. Jag ska sätta upp en och öva på bodycombaten. Eller inte? Vi får se lite. Måste lära mig escuidas? Ska ena foten peka rakt fram? Och den andra åt sidan? Va? Vavavava?
4, Chokladbrago. (förklaring överflödig)
5, Homeland. Säsong 4 börjar på svt idag. Vi har inte sett säsong 3 än. Gah. Jag måste stänga ner alla sociala medior. Sluta fika på jobbet. Inte umgås med vänner. Osv.
6, när är det socialt accepterat att gå och lägga sig?
7, säger ni ackseptera eller asseptera? Jag blir lite (ok mycket) provocerad på folk som säger asseptera. Men jag kan ändå gilla er. Men jag tycker isf att ni har lite fel.
8, Tycker T att jag är supertråkig som sitter här och knattrar nu istället för att surra med honom?
9, Mitt schampo som jag beställt från Headspot efter tips hos Hanna. Det ska nog komma i veckan. Hoppas min hårbotten lugnar ner sig lite då.
10, Inneträningsskor. Ja jag vet att jag skrivit det. Men jag tänkte på det igen.

Och nu tänkte jag lite på chokladbrago igen. Mmm.

5 kommentarer:

  1. Escuidas? Var det de där hoppen från ena benet till det andra med kroppen i ganska låg höjd? Aningens jobbiga? Aningens pyttelite jobbiga?

    Kanske är skönt att man inte kan köra combat längre, ändå.

    SvaraRadera
  2. :-)

    Vet du vad jag tänker på?

    Jag tänker på att du är så himla rolig och att jag hjärtar dig. :-)

    Och på att jag hoppas att du hittar ett par inneträningsskor.

    Och på att det var då själva tusan att jag inte får äta chokladbrago...

    SvaraRadera
  3. iwnkc: ja precis! och så ska man liksom böja sig åt sidan? de är .. lite.. jobbiga. "lite".

    katarina::* jag hjärtar dig! och! hag har hittat träningsskor. fula. men bra?

    SvaraRadera
  4. Vet inte om du kommer ihåg, men jag hade också trasslig hårbotten ett tag och frågade dig om Exem. Det gjorde ingen större skillnad för mig, men däremot har jag hittat ett schampo och balsam som fungerar klockrent för mig: Hair & Body Schampoo Energy samt Hair Conditioner Energy från Maria Åkerberg. Doftar fräscht av citrongräs och rosmarin. Tvättar rent men känns ändå skonsamt. Är drygt. Kan köpas på t.ex. Skincity.se

    SvaraRadera
  5. sara: jo minns! dexem funkade fint för mig dock men jag slarvar med att använda det.

    SvaraRadera