söndag 19 oktober 2014

ja men jag måste väl också

skriva något om Så mycket bättre. Jag har inte sett kvällens avsnitt. Kommer kanske att göra det. Eller så blir det inte så. Vi får se.
Jag är förvirrad av Love Antells medverkan? Och sen har jag lite svårt för Carola. Felåt. Men det är så. Eller alltså ok, jag klarar inte av henne. Vet att en del bara "hon är så varm, så fin, härlig, så äkta". Men jag ser inte det.
Usch. Nu känner jag mig jätteelak. Men hon är ju en offentlig person så atte.
Ja nej. Men,
Love Antell!
Och Orup! Hoppas någon ska sjunga "hon tar av sig sin teeddyyy ibland, men bara när jag har varit riktigt elak."
Kanske Carola?

Bild från sveriges radio. Länk på nåt vis. Fin bild. Bra radio.Nu är det väl ok att låna?


2 kommentarer:

  1. Jag har också svårt för Carola. Men hon gjorde inte mycket väsen av sig igår. Hon gjorde låten rätt bra. Jag vet ingenting om Love Antell. Och väldigt lite om Familjen. Men jag gillar Amanda Jenssen och Orup och Kajsa Grytt och Ola Salo mycket. Det blir nog bra det här. Se programmet för Amandas och Kajsas skull!

    SvaraRadera
  2. iwnkc: såg lite av Kajsas framträdande när jag väntade på nån liten snoris som skulle läggas.

    SvaraRadera