onsdag 29 oktober 2014

Kläs ut

Viska på Halloweenfest på lördag. En får vara utklädd. Förra året var jag katt. Men i år då? Jag tänker att jag inte måste vara läskig. Men det är svårt? Och barnen ska ju klä ut sig de med. Både på lördag och på fredag. Tydligen duger inte samma sak som i fjol. Synd. Busan har en jättefin superhjälptedärkt och Lillbusen har en Daraculadräkt. Plus en Batmanpyjamas. Men tydligen ska detta inte användas. Hade jag varit han hade jag varit Batman. Få slasa runt i pysse? Oslagbart!

2 kommentarer:

  1. Och jag läste att EN får klä ut sig. Dvs bara en endaste person. Och jag undrade varför det just skulle vara du? Nu har jag fnissat för mig själv en lång stund. Det var roligt. Kan inte du vara Batman?

    SvaraRadera
  2. iwnkc: haha!! ja bara EN ska klä ut sig och lotten föll på mig. SÅ typiskt.
    Fick inte låna batmanpyjamasen. snålål.

    SvaraRadera