onsdag 15 oktober 2014

planering schmalerning

Imorgon ska vi på internat med jobbet och jag har inga kläder torra. Iaf inga kläder jag vill ha.
Det enda som stor i inbjudan är att vi ska ha med paraply. Så om jag kommer in naken med parra? Blir det konstig stämning tror ni? Annars får jag väl ha antingen blöta kläder eller såna jag inte är sugen på.
Och inte har jag läst papperna vi skulle ha läst heller, de kom så sent igår (kl 22) och idag tyckte varken Microsoft eller användarna att några papper var att prioriteras framför dem?!
Ska jag simma på internatet? Eller försöka gå ut och springa? Eller sova?
Mm. Sova..

4 kommentarer:

  1. Stick ut och jogga, naken med parra!

    SvaraRadera
  2. Och jag vill gärna ha en rapport om hur du valde att göra. Det där med naken och paraply kan ju bli en snackis på jobbet.
    Regnkappa?

    SvaraRadera
  3. Paraply? Oavsett väder? Inte för att jag har det minsta med detta att göra men är det inte bättre att "klä sig för utomhusaktivitet"? Jag menar man blir rätt blöt om fötter och ben med bara paraply. Speciellt om man som du funderar på naket under. Lycka till! :)

    SvaraRadera
  4. Alla: det där blev ju ett antiklimax då jag blev sjuk och låg och sov hela dagen igår istället för att vara internet och laga mat och ha paraply till jag vet inte vad??

    SvaraRadera