söndag 5 oktober 2014

söndag i solen

Vaaad har yllet hittat på idag antar jag att ni tänker?? Jo! Jag har:
- hånat föräldrar som inte fattade att tanken var att sexåringarna skulle vinna föräldra-barnmatchen på avslutningsfotbollen utan satsade järnet och sprang flygplanet när de nätade ett stenhårt skott bakom en tre äpplen hög sexåring.
- vart på fotboll, Lfc mötte Eskilstuna, 0-0. Solen sken och det var idel glada barn var jag än vände mig. Ett var mitt!
- målat naglarna på en och en halv hand.
- panikhjälpt barn som gick i sömnen och var tokkissnödig
- tagit bort utsmetat nagellack på en och en halv hand.
- målat naglarna på båda händerna.

Ungefär så! Hoppas ni också haft en härlig söndag!

2 kommentarer:

  1. Ähum, när vi hade föräldramatch med yngsta dotterns lag, ungefär sådär när hon precis hade börjat och alla andra redan kände varandra utom vi, de var kanske tio år - då råkade jag ruffa ner tränarens dotter i min iver att få göra mål, eller nåt. Och jag ramlade när jag skulle lägga en straff. Inte en av mitt livs bästa dagar. Och det var ett råk att jag ruffade henne. Stackars Frida.

    SvaraRadera