lördag 4 oktober 2014

Svettiga september, slutrapport

Jag kom upp i totalt 13 träningstillfällen i september, jag siktade på 14 men blev sjuk på måndagen så det blev ingen Combat för mig då (ny release och allt.) Jag är nöjd! Mest nöjd när jag fick köpa nya brallor i EN STORLEK MINDRE i går!! Woheee! Det är nog en direkt bieffekt tror jag. (målsnurren igen).
Så stärkt av detta men med 3 dagars icke-tränande i början av oktober så filar jag på en ny utmaning till mig, den ska heta Otroliga Oktober! Jag tror den, för min del går ut på att träna lika många ggr som i september, dvs 13. Borde gå! Vem är på? (man sätter ju såklart sitt eget mål!)

3 kommentarer:

  1. Jag är på! Den här gången ska jag lyckas. HÅller på och laddar för ett yogapass på onsdag. Och så promenerade jag ju till jobbet! För mig får väl det räknas som träning? Men det var ju i september, rackarns. Men hallå - då fixade jag ju september!!!

    Otroliga oktober låter som ett bra namn. Du är också otrolig som tränar på och får köpa mindre brallor. Heja dig!

    SvaraRadera
  2. IWNKC: Kul!! Ja klart du ska räkna promenaderna som träning!! Hejja hejja!! Och tack!! :*

    SvaraRadera
  3. Lyckades inte heller med september, men nu är det ju ny månad.:)

    SvaraRadera