söndag 16 november 2014

Bloggläsandet

Helgen innebar såklart en del snack om bloggandets varande/icke varande och läsandet, kommenterandet osv. Jag missar ju en del bloggar för att de inte har helt publika bloggar inte vill länkas till i en bloggroll så idag har jag pillat med min bloglovin' en del. Tagit bort sånt jag inte läser, inte har uppdateras på länge och lagt till de som ligger här på sidan. Jag FATTAR inte att, vadhetere, blogger tog bort sin läsare? Vad den nu hette men den var ju så bra. (google reader kanske?)
Har det kommit något bättre läsarefronten än bloglovin'?

10 kommentarer:

  1. Så kul att träffas. Hoppas det blir fler gånger!

    SvaraRadera
  2. Jag kör bara Feedly, funkar fint på mobilen också :)

    SvaraRadera
  3. Jag kör Feedly och appen Reeder i mobilen (Feedly har även en egen app men jag var liksom van vid den här sedan Google Reader.) Bloglovin har jag aldrig gillat. :)

    SvaraRadera
  4. Loppan: ja jättekul!! Hoppas också på fler gånger!

    SvaraRadera
  5. Elin&Maria: feedly is no friend of mine. Minns inte varför men jag slutade nästan läsa bloggar pga feedly.
    Hehe. As if. Men jag var iaf arg!

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Jag gillade inte heller Feedly i början, innan jag fattade hur jag skulle ställa in så att den visade inlägg på "mitt" sätt. Men jag läser mest via mobilen ändå och i appen Reeder ser det liksom ut precis som förr när jag hade Google Reader "i botten" så det är fine&dandy. :)

    SvaraRadera
  8. Jag använder Netvibes. Tycker att den är bra, har lite olika flikar för olika sorters bloggar (ok, bloggar och matbloggar då..). Och så har jag min läslista där. Finns en helt ok app för den också, iaf om man har iPhone, ingen aning för om det finns för Android.

    SvaraRadera
  9. karinistan: det har jag allt sett i min statistik! moahahAhaha! verkar inte finnas för androjd.

    SvaraRadera
  10. Maria: mmhm. ja. kanske värt att prova igen?

    SvaraRadera