fredag 14 november 2014

planera schmlanera (jättesvårt att säga!)

Jag ska ju åka till GeBeGe imorgon! Sjukt pepp MEN.
1, Vad ska jag ha för kläder? Erfarenheten säger regnställ, sydväst och gummistövlar. Men? Känns så tråkigt. Jag tror på klänning och leggings. 
Och över det regnställ,  sydväst och blåa plasttossor.
2, När går mitt tåg? Egentligen? Och var är min sk biljett?
3, Vilket hotell ska jag bo på?
4, Ska jag ha tåggodis?
5, Vad ska jag läsa på tåget?

Som ni ser kör jag detta lite hippsomhapp.
Har iaf samlat på mig 3 telefonnummer till ladiiiies jag ska träffa.
Känns tryggt!

8 kommentarer:

  1. Hipp som happ kommer funka fint! :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hittar bra tågläsning, ska bli kul att ses imorgon!

    SvaraRadera
  3. Leta efter ett hotell där det hänger fnittriga tanter i lobbyn. Jag menar; hur många hotell kan det finns i Göteborg egentligen? ;-)

    Ska bli så kul!

    SvaraRadera
  4. Skönt att ha en jämlike med sig. Synd bara att det är jag som har ordnat hotellet. Vi får väl se var vi hamnade... Kanske Spader och Kate kan styra upp det hela? Jag följer dem så följer du mig.

    Jag kör också på klänning, by night. På dagen sejfar jag med byxor. Och sydväst, såklart. Eller så hänger vi bara i lobbyn? Låter som en plan. Utan sydväst.

    Sydväst är för övrigt ett av de roligaste orden som finns. Två väderstreck blir en hatt. Skumt.

    SvaraRadera
  5. Spader: ja funkar bra!

    Miss E: Ja shoppade i egen bokhylla bland olästa böcker!

    Katarina: jag har bara bott på tre så jag säger tre? :)

    Iwnkc: byxor på klänning (ar!) i väska. Undrar om sydväst-ordet kommer från Göteborg? En stad i sydvästra Sverige? ;)

    Äppelträdet: vet inte! i vår? :)

    SvaraRadera
  6. Det låter bra. Välkommen då!

    SvaraRadera