lördag 24 januari 2015

Ändrade planer

Tanken för helgen var att T skulle följa med Busan på ett leklandskalas och jag skulle gå med Lillbusen på simskola. Jag laddade även för lunch på stan och Paddington på tu man hand med den lilla godingen. Nu blev det inte så. Busan vaknade med feber så att gå på kalas kändes helt uteslutet, tom för henne. Lillbusen ville inte göra något öht men jag lyckades peppa honom så pass att simskolan blev av. Och vilken höjdare det var! Lunch ute däremot skulle han inte ha. Han ville ha "pappas goda pannkakor och inte nåt annat konstigt!!" Så en tur förbi Hemmakväll och Interflora var allt vår date sträckte sig till. Jag tröstade mig med ett armband. 
Nu undrar jag om det skulle gå att längdskida här? 

2 kommentarer:

  1. Skida du, lika bra nu när alla andra planer är ändrade!

    SvaraRadera
  2. Libby: ja det var ett mycket bra råd!!

    SvaraRadera