onsdag 14 januari 2015

Folk alltså?

Vad ÄR grejen med en del människor?!

Vi snackade serier på jobbet igår.  Och så säger FOLK "jaha! men han är död nu" (pratade om nån i Greys). "mm.hon har flyttat ut nu" ut? från vem?!  (nån annan serie. )
"Jag har inte sett senaste avsnittet än, tänkte kolla ikväll." "ja, iaf så låg de med varann i det".
Eller åh! Favoriten " jaha! då har ni inte kommit till bla bla bla än." Wtf?!?
Det hela slutade för min del när jag abrupt reste mig upp, pekade på nån tjej och sa " jag måste gå nu du är ju en sån som berättar allt!" när vi gled in på Homeland.

Det var fan bättre på 80-talet när alla såg V på lördagkvällarna. Alla var på samma avsnitt.
Minns ni när de började visa FEL avsnitt?!

6 kommentarer:

  1. Va?! Hör inte det till allmän hyfs att inte spoila TV-serier etc för nån annan? Vad är det för folk du jobbar med?!
    På mitt jobb har vi ju inte det problemet eftersom mina kollegor är en generation äldre och inte hört talas om de serier jag ser.

    SvaraRadera
  2. Vilka puckon! Älskar din blogg 😊

    SvaraRadera
  3. Akan: Jo jag tycker det!! Herregud. Jag skulle också behöva fika med pensionärer! Så kan vi snacka om Gokväll eller Ring P1 eller Fråga doktorn!

    IWKNC: :* I love you 2. Och så klart du håller med, du är ju smart!

    Carro: Eller hur!! Tack!! :*

    SvaraRadera
  4. Alltså. Sätt munkavle på dem så kanske de lär sig!

    SvaraRadera
  5. Spader : ja.. skjuta dem är uteslutet antar jag?

    SvaraRadera