tisdag 20 januari 2015

Tisdagspeppen, 2 2015

Whop whop! Redan tisdag och dags för yllets tisdagspeeeeeEEEeeepp!!

Nu när jag tränat två dagar på rad (jojo!) så tycker jag nog att jag förtjänar lite nya träningskläder? Kanske en vit tshirt med leobokstäver på från Åhléns?


Varje vecka under 2015 ska underbara Jens Lekman släppa en ny låt, ett litet vykort, som han kallar det själv. Jag blev så himla glad när T hittade detta på internetz häromkvällen. De kommer att finnas tillgängliga på soundcloud, men jag hittade dem på hans websida också. Mm. <3 p="">



Och så har ju Marian Keyes kommit med en ny bok! Jag har inte läst några recensioner på den men mina fördomar säger att den här typen av böcker sällan får så värst bra omdöme? Men läsa den lär jag ju göra pga gillar Marian Keyes. En behöver liksom inte tänka. Sköna böcker. Jag ska lägga ner att läsa svår, jobbig litteratur. Hehe. Nä. Men jag gillar att blanda.


Jag hoppas inge missat supersnygga Shetland på SVT? BBC1produktion. Shetlandsöarna. Mon djö. Så bra. Och fint. Två avsnitt har redan gått men iaf ett finns på SVT Flow. Jag skulle tro det går bra att komma in i det på fredag annars. (går på fredagkvällar)



Bilder lånade från Åhléns, Livestage, Adlibris och svt flow.

3 kommentarer:

  1. Tisdagspepp, vilken superbra grej! Tack!

    SvaraRadera
  2. Tänk vad mycket träningskläder du kommer att ha om du fortsätter på det här viset! :)

    SvaraRadera
  3. Frida: eller hur! behövligt med pepp en tisdag.

    iwnkc: jao.. har ju redan "en del" träningskläder.. :)

    SvaraRadera