onsdag 4 februari 2015

Det är olika det där

Jag bah sliter som ett djur i skidspåret. En timme utan att ramla. Rekord! Det går långsamt och är jobbigt. Men så kul!!
Kommer hem och är mer halvdöd än "uppfriskad". Men visst. Det kanske är uppfriskande att inte KUNNA GÅ?! Djisus. Tur en jobbar på kontor?
Har iaf snyggblus på mig idag. Ny från HM. Ingen har sagt att den är fin så kanske är det bara jag som tycker det?
Ikväll ska jag och barnen gå på klassisk konsert. Och äta mat ute. Känns som en date?!
Mår ni bra?

4 kommentarer:

  1. Tja jag sitter med en vabbgnällig lite dam. Och ska gräsänka i en hel vecka. Känns inte lika classy som snyggblus och klassisk konsert. Det är mer JAG VILL INTE ÄTA NÅGONTING och så SNYT MIN NÄSA. Känns inte riktigt "date".

    SvaraRadera
  2. Jag kommer aldrig iväg på längdskidorna. Och så är jag förkyld. Kommer knappt gå utanför dörren i dag. Vet inte när jag var på dejt senast. Typ så.

    SvaraRadera
  3. Du är ju asduktig som kommer ut och hasar runt på kvällarna! Heja dig! Det är klart att du har en snyggblus på dig! Säger jag utan att ens ha sett den ;) Men jag litar på din smak. Hajar å så. Klassisk konsert, njaaäe. Mat - ja!

    SvaraRadera
  4. Elin: usch så trist Hoppas på snabbt tillfrisknande!

    Frida: hum. då är ju min längdidol!

    IWNKC: Tack! Jag tror du skulle gilla blusen, lite kurbitsstyleeee.

    SvaraRadera