tisdag 17 februari 2015

gnäll

Nu tänker jag gnälla. 
Jag tycker jag har varit så mycket hängig på sistone. Snuvig, ont i huvudet osv. Igår toppade jag det med att bli sjuk på "riktigt", dvs liggandes i fosterställning och bara känna hur febern far genom kroppen. Jag somnade vid halv fyra i går eftermiddag och när T kom hem gav jag upp helt och gick och la mig i sängen. Jag bara kände mig så less och sjuk och orättvist behandlad av livet att jag ville grina men gjorde inte det så klart. Sov vidare till nio i morse och idag har jag mått bättre. Inte bra men bättre.
Nu ska jag sova igen.

Barnen tycker att sportlovet är jätteroligt so far.

4 kommentarer:

  1. jag skrattar åt din sista mening och hoppas att du mår bättre snart <3

    (och hoppas att du har sjukskrivit dig så dina semesterdagar inte går åt till att vara sjuk)

    SvaraRadera
  2. iwnkc: mår bättre. sjukskrev mig inte. orkade inte hålla på. du vet hur det är ibland?
    Tack! :*

    SvaraRadera
  3. Krya på dig. Influensan sucks.

    SvaraRadera