onsdag 4 februari 2015

kommentera you say?

Mennnnååå. Två gånger har jag försökt att svara på era kommentarer nu utan att de lyckas bli publicerade så nu gör jag inte det idag, Men jag har löst alla och när dem vid min barm. Som små små kolibrir.

Kvällsdaten med kidsen var mysig. Vi åt först mat, på McTååååååånallds mamma!! Och sen gick vi till ett ställe där det inte var någon konsert. Sen ett andra ställe där det inte heller var någon konsert. Tredje stället däremot hade en föreställning för barn. Den höll väl på i ca 40 min och det var riktigt roligt. De berättade lite om musiken och instrumenten och barnen fick ställa frågor och så. Så himla mysigt!! De spelade någon slags klassisk uppsättning, med tvärflöjt, klarinett, fagott, valthorn och oboe.(jag tror att oboe är nåt helt annat än vad det är. Jag har fått för mig att det är nån typ av.. horn. Men i själva verket är det ju en klarinett.)
Sen for vi hem och mötte en civilpolisbil som drog på blåljus och sirener och kvistade efter en bil. Så efter all denna stimuli somnade barnen ovaggade ikväll och jag har ju tydligen blivit lite dum i huvudet och kan inte längre skriva kommentarer i min egen blogg?
Lika bra att vika ihop denna dagen kanske.
Ps, ingen skidåkning idag. Känns tomt. Men skönt för benen. ,DS

3 kommentarer:

  1. Jag tror det är snöns fel att du inte kan skriva kommentarer.

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är kommunisternas fel att du inte kan skriva kommentarer. De eller pensionärernas fel. Svårt att veta.

    SvaraRadera