tisdag 3 februari 2015

Tisdagspepp 4 2015

Det är tisdag morgon, ni vet vad de innebär va?? Tisdagspeeeepp!!

Musik - bäst just nu? Jag tror svenska Amason!


Pryl - behöver jag kanske inte en liten tesil i form av en robot? Jag tror det? 49:- på Lagerhaus.
Bok - Liten parlör för älskande av David Levithan. Ges ut i pocket på förlaget gilla böcker. Och det gör vi ju? Gillar böcker! Den här vill jag läsa!


Handkräm - jag har testat många. De flesta bara luktar verkar det som, hjälper inte så mycket. Men den här från Neutrogena är verkligen bra.  Knappt 50 pix på Apoteket.








5 kommentarer:

  1. Handkräm, svåra grejor. Jag använder mest Helosan. Fast då måste handen vara exakt rätt torr för att det ska bli bra. Och man får inte ta för mycket salva. Kanske ska testa Neutrogena då, istället. Hej tisdag!

    SvaraRadera
  2. Jag känner redan peppen! Här ska lyssnas ny musik och drickas te med välsmorda händer!

    SvaraRadera
  3. Yey, jag älskar din tisdagspepp!

    SvaraRadera
  4. Bra pepp, söt tesil - köp!

    SvaraRadera
  5. iwnkc: handkräm är kanske det svåraste så här års!!

    Akan; Bra! jag fattar ju att resten av tisdagen gick i sound of music känsla?

    Frida: jeej! Tack! Och jag din!

    Maria: Tack! Ja jag måste nog.

    SvaraRadera