måndag 2 mars 2015

Måndagens

Dagens tillstånd: men lite sur på en grej på jobbet. Men också himla glad över mitt jobb. Luvz it. Plus träningsvärk deluxe.
Dagens onödiga: Kanske kladdkakebiten?
Dagens onödiga pt 2: Att jag inte gick och la mig för en halvtimme sen
Dagens onödiga pt 3: Men hur mycket onödigt har jag hunnit med tror ni? Eh. Har inget mer.
Dagens notering: Jag borde klippa naglarna. Orkar inte. Vill sova.
Dagens sjukskrivna: Ingen nära mig.
Dagens sorgliga: Lillbusens oro över skilsmässor, död och katastrofer.
Dagens tv: Nyheter.
Dagens längtan: Efter barnen. Hela dagen.
Dagens glömda: En grej jag skulle fixa till imorgon bitti.
Dagens låt: Såklart med Petter. Sa ju aldrig att det var en dagsfärsk låt?
Dagens ordspråk: Sova schmova.

Listan ärligt snodd från IWNKC.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också Såklart med Petter. Och så gillar jag när mitt bloggnamn förkortas sådär. jag känner mig som YMCA och vill dansa lite ;)

    SvaraRadera
  2. iwnkc: du är ju waaay cooler än YMCA! :*

    SvaraRadera