tisdag 31 mars 2015

men sen sist då?

sist jag skrev var det fredag. det var en fin dag. sen var det helg. också feint om än ett sjukt barn. sen kom måndag i dimma pga så trött och en tisdag som är så där som tisdagar är ni vet? krångliga och skaviga. och precis när jag tänkte att tisdagen var klar. att det bara fattades en dusch så upptäckte vi en vattenskada i köket.
igår ringde jag Bromma kyrka, minnesfond, begravningsbyrå,  minnesfond. loopade runt där ett tag.
kul att få ringa försäkringsbolaget imorgon.
tjoflöjt.

5 kommentarer:

  1. Näej, inte vattenläcka! (Näst efter gnagare är det min stora hus-noja). Hoppas den är begränsad och snabbtorkad iaf.

    SvaraRadera
  2. Tror jag missat ngt mellan raderna här? :(
    Ngt som hänt i våra hoods? <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Oh no med vattenläckan. Gjorde ni inte köket typ nyss?

    SvaraRadera
  4. Mellanbarnet: Men nej inte precis vattenläcka, det är från kylen. Men så tråkigt att krångla med. Ja gnagare är ju en skräck!

    Elin: Nej det är lugnt, morfars bror! Men ja, tydligen bodde han i era hoods? Eller iaf ska han ju begravas där.

    IWNKC: En gammal farbror som satte i halsen och dog.

    Maria: Jo. Men inte golvet. Phu.

    SvaraRadera