tisdag 3 mars 2015

Tisdagspepp 7 2015

Äntligen är allt tillbaks som vanligt igen! Inget mer sportlov  (som jag är sjuk på) ingen mer veckan efter sportlovet (då jag är sjuk) utan bara en vanlig hederlig grå tisdag! Whoop whooop!
Sandra på nio till fembloggen började igår med Måndagspepp så där tycker jag ni kan kika in på måndagar!



Träning. Okomplicerad, hård och rolig träning. Nu innan pollenchocken drar igång finns det ju en möjlighet till lite extra energi och den kan ju maxas med träning men träningen måste vara tillgänglig. Jag fick en medicinboll för nån dag sedan och träningsvärken jag har idag? Inte att leka med.

Bäst på musikfronten just nu kanske svenska The Amazing är?


Jag tycker inte jag kan tisdagspeppa i mars utan att nämna våren?  Jag såg tex vintergäck idag. Och det var ljust när vi kom hem? Så pass att barnen var ute och lattjade medan jag fixade käk. Återanvänder en moodbild ni redan sett för vår.  Sneakers. Mm.


2 kommentarer:

  1. Jag cyklade idag. Vårtecken om något. Jag gillar inte våren, men jag gillar min cykel. Pepp på det!

    SvaraRadera
  2. Iwnkc: åh mysigt med cykel!!

    SvaraRadera