måndag 20 april 2015

mmm fruktsallad

Nu för tiden luktar jag som en fruktsallad när jag kommer ur duschen. Sen slutet av förra veckan har jag nämligen börjat med BodyShops BodyScrub pink grapefrukt. Luktar supergott! Jag tänkte att jag skulle scrubba fram en len och fin hy till sommarens strandhäng? Men. Med tanke på var jag scrubbar så tänker jag mig tydligen en ny modell av baddräkt? Från det här:


till något med mindre tyg.

Eh. Var var jag. Jo. Fruktsallad. Först scrubbar jag mig med grapefruktkärnor och sen tvättar jag mig med tvål som luktar granatäpple. 

Så pass hungrig nu.

4 kommentarer:

  1. Det kunde varit värre. Det kunde varit en chokladskrubb.

    För det går alldeles utmärkt att festa loss på både rosa grapefrukt och granatäpple och ändå komma i en baddräkt av lite mindre tyg.

    Dock ej choklad. :-)

    SvaraRadera
  2. Scrubba lite extra runt handlederna, det ser ut som att det finns mycket döda hudceller där! Jag scrubbar med passionsfrukt just nu men utöver lukten är den värdelös.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att skrubba. Kroppskrubb + skrubbhandske och jag kommer se ut som en plockad kyckling i sommar -----> MEN DET GÖR INGET FÖR JAG ÄR SÅ JÄKLA LEN!

    SvaraRadera
  4. Katarina : jag tänker chokladdoppad grapefrukt?! Med karamelldtrössel på.

    Karinistan : ja det ser ut att behövas!

    About Alice: skrubbhandske! Behöver man en sån när man scrubbar med scrub?

    SvaraRadera