söndag 31 maj 2015

Bok 13 2015

Igår läste jag Plan B av Jonathan Tropper, en författare jag aktivt söker upp för att se om det kommit någit nytt från. Jag tycker nämligen han brukar vara väldigt rolig och sentimental vilka är två egenskaper jag gillar. Även denna bok var bra även om jag tror att han bagatelliserar kampen att bli fri från droger en smula. Detta är inte han bästa bok men jag gillade den ändå.  Kanske beror det på att det är hans debut som kom 2000? Han kanske har vuxit lite i rollen som författare?  Den får i alla fall en trea.

Övriga Tropperböcker jag läst och vad jag tyckt om den;
Fördelarna med en kollaps gav jag en trea på boktipset.se
Boken om Joe fick en fyra! Troligen för att jag kände mig som att jag var på roadtrip med Springsteen när jag läste den? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar