onsdag 10 juni 2015

3 snabba

Träning: PW/jogg som påbörjades före 05:30, värd att skryta om pga den arla morgonen och inget annat.
Rolig: jag när jag i förbifarten, precis på väg ut genom dörren,  sa till T att det är utklädningsdag på skolan idag. Det är ju sant men ingen av snorisarna ville klä ut sig.
Konstiga: en snubbe som sprang runt på taket precis utanför mitt fönster på jobbet.
Jobbiga: att jag vaknat en gång i kvarten från kl 2 i natt och trott att nu ringer ju min väckarklocka hur är det ens MÖJLIGT?! men det var fåglarna i skogen som hade fecke tydligen.

Ok. Nu blev det tre + en extra.

4 kommentarer:

  1. Fåglarna borde tagga ner, for hilvidde. låta folk sova i fred. Ring störningsjouren!

    Och PW kl 05:30 - jag bugar och bockar och applåderar! Well done!

    SvaraRadera
  2. Allt som sker före kl 7 på morgonen är värt en applåd i mina (morgontrötta) ögon. Bravo!

    SvaraRadera
  3. Träning i arla morgonstund är svårslaget när man väl vant sig. Var dock lite tungt första gångerna...

    SvaraRadera
  4. iwnkc: ja störningsjouren it is!

    Maria : tack!

    Tantaugusta : nej det är ju tidigt alltså! :/

    SvaraRadera