måndag 29 juni 2015

Ett av mina stoltaste ögonblick (nä skojja bah)

Igår stod Busan och vispade grädde, jag dukade, T grillade och Lillbusen. Ja. Han tittade väl på insekter eller nåt. Då säger Busan, glatt
"Tjejer vispar grädde och bakar och så och killar fixar med bilar och grillar."

HERREGUD.
Alltså. Hon såg inget problematiskt med det. Och jag veeet att Lillbusen älskar att laga mat och baka. (mest baka). Och vi gör det som faller oss in hemma, det är inte uppdelat med Ts grejer och mina grejer. Vill jag grilla så gör jag det. Men ändå. För ett ögonblick svartnade det för ögonen.
Så ikväll ska jag titta på insekter.

5 kommentarer:

  1. Gå ut och meka lite med bilen också! När du ändå är igång.

    SvaraRadera
  2. Grilla insekter på bilhuven? Om det är tillräckligt varmt... ;-)

    SvaraRadera
  3. Maria: :/

    Karinistan: HAHA! Fy fan. Jag öppnade iaf motorhuven när bilen dog på 90-väg i vintras. Det var fint. :)

    Katarina: Ingen dum idé!

    iwnkc: Så smått. Mest för hennes skull, jag vill ju att hon ska känna att hon kan göra vad hon vill. Att hon inte är bunden till köket. Jag VET att jag kan göra vad jag vill. Är lite osäker på spjäll och skit på grillen bara. Men det lär man sig väl snabbt?

    SvaraRadera