söndag 7 juni 2015

öppet brev till bloggen.

Kära bloggen,
jag förstår om du känner dig åsidosatt? Kanske tycker du att jag vänstrar? Men saken är den. Att med sjuhuhukt mycket att göra på jobb och allt som händer på kvällarna i början av juni så hinns du inte med. Kanske kan man tycka att du borde vara prioriterad? Åtminstone över en bokfotoutmaning på insta och en träningsutmaning på min andra blogg? Jag försöker finnas till för er alla.
Idag har jag varit på fotbollsmatch. Busan spelade. Det blåste. Snart ska jag på Lillbusens fotbollsträning, det blåser och regnar visst lite nu. Ikväll ska jag på bokcirkel. Det ska bli skoj.
I fredags hade vi nioårskalas här hemma och i torsdags var jag på AW. Klippningen i onsdags tog jättelång tid och nu är jag blond igen.
Jag funderar på att springa innan jobbet imorgon.
Vi hörs snart igen.
Kram, yllet.

PS, idag har jag gått med i en bokklubb! Jag ska få 6 st muggar från Swedish Grace.

3 kommentarer:

  1. SEX muggar! Det var inte dåligt. Vilken bokklubb är det?

    Skönt att du inte ser ut som Nick Nolte längre <3

    SvaraRadera
  2. Älskar Swedish Grace, har den servisen själv.

    SvaraRadera
  3. iwnkc: bonniers bokklubb.

    Maria: jag har lite, några skålar och tallrikar. Har inte köpt en enda del utan "fått "dem som premier.

    SvaraRadera