tisdag 14 juli 2015

Inflation

Mmkej. Nu tänker jag gnälla. Sånivet.
På FB finns det ju massa smågrupper för olika områden? Ni vet typ "hagaslottet med omnejd" där folk som bor i Hagaslottet kan  informera om att bilarna som åker i området inte håller 30 eller där Daniel kan sälja Estells vagn när hon vuxit ur den. (Obs endast exempel)
Vi har en sån grupp där jag bor. Ofta är den bra. Relevant info osv. Men ikväll frågar en mamma efter ett UNO för hon ska inte till stan förrän torsdag och hennes dotter vill spela. Herregud. De kanske borde öva på TÅLAMOD?!

Nuff sid.  Nu tänker den här surkärringen läsa lite.
Hasta mañana!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det var smart. Hon kanske hoppades på både själva spelet och spelkompisar till dottern så att hon själv kunde läsa lite... ;-)
    Vad läser du?

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja varför inte? I min motsvarande fb-grupp stör jag mig lite på att det är så många som säljer fula möbler och spammar mitt flöde med annonserna.

    SvaraRadera