tisdag 11 augusti 2015

Men en trevlig vardag

Jobbade. Åt lunch med finfin kompis. Gick hem och visste att nu är jag ledig i fem dagar igen. Träffade en kompis och kramades lite på vägen. Hetslyssnade på tre brillianta sommarprat (mer om det i separata inlägg). Hämtade glada barn på frita, två egna plus en annans. Lagade världens enklaste lasagne som kidsen äter som hästar av. Alla kids. Och även vuxna. Tog en promenad med alla tre barn. Satt i ett kök och snackade och garvade med andra föräldrar. Hängde lite med T. Nu ska jag ligga på spikmatta och läsa biiiiok.

Ska bara hämta mig från ett blad som precis ramlade ner från en blomma och skrämde livet ur mig.
Slå hjärtat. Slå!

1 kommentar:

  1. Bra jobbstart där. Men TRE sommarprat! Jag har fullt sjå att lyssna på ett :o

    SvaraRadera