fredag 14 augusti 2015

Pacifist i agressiva augusti.

Nja. Jag tränar väl inte så agressivt. Eller så här: jag tränar väl inte. På grund av en, ska vi kalla den skithäl? Ja. Det gör vi. På grund av en skithäl som fått mig att knappt ta mig ner för trappan på morgonen om jag gjort mer än absolut ingenting dagen innan så har jag tagit det lite lugnt. Jättelugnt. Så.jävla.tråkigt. Men vet ni?? Det verkar hjälpa! Eller om det är mina nya speedskor? Och min gelekil som jag har i skon. Whatevva. Jag får inte lika ont längre. Jag ger det en vecka till. Max. Sen vill jag ut och springa.

3 kommentarer:

  1. Träffade en snubbe igår som hade fått hälsporre och struntat rätt bra i det. Nu har han varit sjukskriven ett halvår och kan knappt gå på fötterna, ingen vet vad det är för fel. Säger inte att det blir så för dig, men vill säga: gå till någon doktore om det inte blir bättre <3

    SvaraRadera
  2. Nä, inte direkt aggressivt här heller. Men på måndag drar morgonträningen igång igen så då blir det väl lite ordning på torpet igen.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt, inge kul när kroppen strejkar. Hoppas det blir bra snart. Själv har jag kommit igång bra. Träningsvärken har varit en trogen följeslagare. kroppen är nog i chock :-) men det behövs.

    SvaraRadera