måndag 31 augusti 2015

Spretigt morgoninlägg

Idag är T hemma med två sjuka barn. Vi får se om jag är det imorgon eller om det räcker med en dag, det började redan i helgen så kanske piggar de på sig idag?

Vad ska man ha på sig idag då? Är det kallt eller varmt? Jag hade sommarklänning igår men det var lite kallt. Men orka krångla i mig i jeans?

Måste fylla på min nya spellista med gamla låtar. Än så länge har jag bara fyra låtar på den. Wannadies, Popsicle,  Atomic Swing och. Eh. Bandstarter med.. Hum. Brainpool?

Har jag sagt att jag är snuvig och har ont i halsen? :(

Varsågod för mina spretiga tankar en måndag morgon.

1 kommentar:

  1. Åh, gamla låtar är liksom min grej... Speciellt från den där perioden...

    Är vi kompisar på Spotify? Jag har två låtlistor som kan vara inspirerande. Jag kollar när jag kommer hem.

    (Bandstarter + Brainpool = Sant!) ;-)

    SvaraRadera