måndag 14 september 2015

Hälen.

Ni vet min häl? Som sätter käppar i hjulen för så mycket och gör så jefla ont ibland? Jag tog den med mig till en naprapat idag som sa "hälsporre. Det här ska jag hjälpa dig med." Lägg dig på mage här." Sen drog hon igång en stötvågsbehandling under foten.  Herre jävlar. Jag trodde jag skulle dö. Det gjorde så sjuhuhukt ont. Jag skulle säga till när det gjorde för ont. Hehe. Svårt att missa. Nu är foten iaf tejpad, gör mycket mindre ont och jag har köpt sulor.
Och bokat tid nästa tisdag. Är redan rädd. Men då ska det inte göra lika ont sa hon.

4 kommentarer:

  1. Låter läskigt hightech med stötvågor..?
    Hoppas att det blir bra snart!

    SvaraRadera
  2. Åh - det låter som ajajajaj! Men hoppas det hjälper. Det är bajs att ha ont någonstans i en fot :/

    SvaraRadera
  3. Ajaj, hoppas det hjälper det dära!

    SvaraRadera
  4. Fru Fransson: ja det kändes lite hightech men ska tydligen vara The shit! Tack, hoppas också det går över snart! :)

    Iwnkc : hell yes. Du vet ju! :*

    Akan: ja annars har jag haft sådär ont i onödan?! :)


    SvaraRadera