onsdag 16 september 2015

Jaha ja. Starka september då?

Jo tack. Min häl har ju hämmat mig mer än vad jag velat erkänna, ens för mig själv. Men förra veckan var jag på Step Dance på måndagen --> ringde naprapat på tisdag morgon för då insåg jag att jag ju måste göra nåt. Det läker ju inte av sig självt det hära? På torsdagen gick jag en snabb och rolig hurtpromme med kompis. -->superont igen på fredag morgon. På fredagen körde jag BodyPump och idag körde jag BodyPump. Jag saknar att springa. Jättemycket. Men det är det jag får ondast av. Men nu så. Är jag ju på G att fixa foten. Så snart kan jag väl springa igen?
Slut på gnäll.

Hur går det för ER??

3 kommentarer:

  1. Jodå. Bortsett från att de två första veckorna försvann pga 2 konferenser och 1 förkylning... Men nu är jag igång igen. Är fortfarande matt efter morgonens pass.

    SvaraRadera
  2. Tantaugusta : usch! 2015 verkar vara ert förkylningsår! Hoppas du klarar dig undan fler nu!

    SvaraRadera
  3. Kasst. En sjuk vecka och nu några dagar på Malta. Måste hitta flowet.

    SvaraRadera