söndag 17 januari 2016

Sextonde januari

Vi kan väl säga så HÄR; om jag ska läsa 52 böcker i år kan inte alla vara lika tjocka som Steglitsan! Jag tycker den är jättebra men det tar sin stund för mig att plöja 700+ sidor. Ikväll valde jag dessutom bort att läsa en timme och istället play:a Shetland. Så bra! (Finns på svt play)
Idag hade jag bestämt mig för att åka skidor.
Men det gjorde jag inte.
Nu är jag besviken på mig själv men jag har varit hängig och på gränsen till feber idag. Faktum är att så pigg som jag är just NU (00:17) har jag inte varit på hela dagen. Lämpligt.

Ps, ynglena lever! Wohoo!! Alla fyra. Vet ju att ni oroat er. Nån kanske har hunnit skicka blommor?

4 kommentarer:

  1. Steglitsan tog sin lilla stund att läsa (och var rätt seg i mitten, tycker jag), men den var ändå en av mina bästa läsupplevelser förra året. Ge inte upp!
    Och heja ynlgen!

    SvaraRadera
  2. Steglitsan tog sin lilla stund att läsa (och var rätt seg i mitten, tycker jag), men den var ändå en av mina bästa läsupplevelser förra året. Ge inte upp!
    Och heja ynlgen!

    SvaraRadera
  3. Du kanske kan varva med nån riktigt kortisbok? Så att du väger upp antalet sidor?

    SvaraRadera
  4. Akan: ja den är verkligen bra! Jag läser på! :)

    Iwnk: ja det måste jag! Har du tips?

    SvaraRadera