onsdag 6 januari 2016

Sjätte januari

Och jag undrar hur länge jag ska idas med min dagbokslista.
Annyhooo.
Idag var det kallt. Jättekallt. Vi tog en promenad, jag med mina eviga stavar.   Jag läste ut två böcker! Den ena bra, den andra inte.
Jag åkte skidor och fick frost i håret. Kändes som att Sportspegeln borde varit där och frågat "hur känns det?". Jag hade då svarat "för jävla bra!" Jag ville ut igen direkt jag kommit hem. Helt sjukt?!  Dock frös jag om väl valda delar. Det var ju ändå 18 grader kallt. (Skrev 16 grader kallt på insta men det var en osanning. Det var 18.)
Jag har inte haft jobbångest. Skönt!

2 kommentarer:

  1. Jag har jobbångest!
    Och 'Fy vad det är kallt'-ångest.
    Jag har ingen riktig vinterjacka nämligen.
    Men jag har mössa och vantar.
    Hoppas det räcker.
    PS
    Vad var det för böcker?

    SvaraRadera
  2. Vet du.. Idag började jag frysa av att sätta på mig min jacka innan jag skulle ut och hämta lunch.. Fatta att min kropp är på bettet.

    På ett dåligt sätt. That is..

    SvaraRadera