onsdag 20 januari 2016

Tjugonde januari

- VIP-shopping inkl frukost! Check! (Köpte bla gul tröja med ugglor på!)(är oklart om jag passar i gult!)(men sen när bryyyyyr jag mig?!)
- Bra möte på jobbet! Check!
- Lunch med finfin vän! Check! God ceasarsallad på Texas och surr och skratt! Energi.
- Fick höra att jag var ett GENI av en användare! Herregud stora ord. Men still. Ett GENI! Har givetvis spritt detta vitt och brett på jobbet redan.
- AW med lite kollegor! Check! Var kul! Blev inte ens spänt när jag sa till min chef att hon var tant! Hehe. *surfar platsbanken*

Sen fick jag höra av ett läkemedelsföretag att det bara är vi i hela Europa som har problem med deras system. Känns upplyftande.

Har för övrigt en bok på jobbet som heter Jävla skitsystem! Kanske borde bläddra i den? Heeeelt orelaterad tanke.

4 kommentarer:

  1. men halloooo, en tjugonde januari som bara levererar! God damned! Jag tror att en gul tröja med ugglor på är precis vad du behöver. VIP-frukost! jag vill också bli bjuden, har de glömt mig?

    Läkemedelsföretag kan man ju inte lita på, det vet ju alla. Eller fråga Katarina ;)

    SvaraRadera
  2. Hello Geniet! <3 önskar dig en lika bra torsdag! /kram mary

    SvaraRadera
  3. Iwnkc: det var helt galet vad mycket bra saker som hände i onsdags! Min uggletröja är superskön!

    Mary: :* fick ju inte träffa dig så torsdagen slog i underläge! Kram.

    SvaraRadera
  4. Vissa läkemedelsföretag kan man visst lita på. :-p

    SvaraRadera