onsdag 10 februari 2016

Feb_10 2016

Vi går i sjukskift här hemma. Först jag, en vecka senare T och när han nu är frisk och ska jobba imorgon så kom Busan hem med feber, ont i halsen och huvudet efter skolan idag.
Jag tyckte synd om henne och köpte varsinn sån där poppis färgläggningsbok och pennor och så till kidsen. Sjukt glada miner här hemma sen! Lillbusen satt och färglade pilliga fjärilar och firrar och Busan febertrippade och färglade psykedeliska ananaser.
Till mig köpte jag ett rött läppstift! Lär ju inte våga använda det men har varit sugen på det ett tag.

2 kommentarer:

  1. Jag blir också sugen på rött läppstift lite då och då - men eftersom jag är färgad red head så har jag svårt att hitta en passande färg. Våga, säger jag till dig!

    SvaraRadera
  2. Mrs E: Jag smyger runt i det här hemma och tänker att jag ska vänja mig!

    SvaraRadera