måndag 22 februari 2016

Feb_22 2016

Måndag jämn vecka = matkasse idag. Jag hämtade upp min kasse på Citygross idag och när vi packade upp och prickade av kände jag att precis allt kändes gott! Till och med laxreceptet!  Denna gång var det även broccolibiffar på matlistan och jag blev jätteglad över dem, en vill ju äta mer veggokäk ni vet. Meeeen. Jag kanske kommet få psykbryt för de ska ju hålla ihop. De små jävlarna.
Annars då? Jorå tackar som frågar. Jobbat en av tre dagar denna vecka. En vecka som utöver 2 lediga dagar bjuder på såväl kompislunch, bokrea OCH lön!
Vecka 8 for the win!
Ang ledigheten får jag lite prestationsångest när folk frågar vad vi ska göra. Eh. Kanske baka nåt? Gå på bio? Måste vi göra nåt? Vi ska ju bara vara lediga och njuuuuta av varandra?!
Hehe. He.

3 kommentarer:

  1. Om broccolibiffarna blir bra kan du väl langa receptet pretty please!

    SvaraRadera
  2. Helt rätt apporoach på lovet där. Man måste inte någonting. Och lön! Det hade jag glömt bort? Najs.

    SvaraRadera
  3. Maria: Absolut! Det kirrar jag. :)

    IWNKC: Meh! Hur kan du glömma lön?! Det är ju nästan som en helgdag? Borde vara röd dag?

    SvaraRadera