söndag 28 februari 2016

Feb_27 2016

9 mil med stavar. Skidor, stavgång, crosstrainer. Mellan jul och första helgen i mars skulle jag få ihop 9 mil. Med stavar. Det började bra. Jag hade mina stavar överallt jag gick. Handla på ICA? Stavar. Dammsuga? Stavar.
Närå. Men det började bra. Fortsatte even better när snö kom och jag skulle ut och åka skidor.
Men.
Sen blev jag sjuk. I veckor.
Resten av familjen blev sjuka sen.
Osv.
Nu ser det inte riktigt lika bra ut.
Men idag gick jag en långpromenad med stavar. Lyssnande på poddar. Det var härligt. Repris imorgon och lite ströpromenader i veckan så kanske jag får ihop 9 mil.
9 mil.
90 km.

5 kommentarer:

  1. Grymt! Gillar stavar, kör också med sådana.

    SvaraRadera
  2. Mrs E: ja men också trist ligga så långt efter. :(

    SvaraRadera
  3. Iwnkc: jamen EXAKT! Så långt. 😐 kom gärna med blåbärssoppa. Och en krans. Var min egna kranskulla?

    SvaraRadera